Rovnou na obsah Rovnou na menu
Menu
Město Kravaře
MěstoKravaře
město plné života

Kancelář úřadu

  • tisková mluvčí
  • sekretariát starosty, místostarosty a tajemníka
  • správa dotací
  • veřejné zakázky, investiční výstavba a správa budov
  • právník města, resp. úřadu – je zajišťován externě advokátní kanceláří
  • speciální činnosti (krizové řízení, válečné hroby, obrana státu, BOZP)
  • personální záležitosti, vzdělávání úředníků a mzdová agenda
     

Tisková mluvčí

  • Zasílání tiskových zpráv do médií,
  • objednání a natáčení video reportáží pro regionální televizi Hlučínsko,
  • zasílání tiskových zpráv do kravařského Besedníku, kompletace článků za město,
  • správa městského Facebooku, webových stránek města a také Instagramu,
  • spolupráce se spolky v rámci propagace jejich společenských akcí,
  • spolupráce s příspěvkovými organizacemi v rámci propagace jejich společenských akcí,
  • účast na společenských a kulturních akcích města v průběhu celého roku:
    grafické návrhy a tvorba plakátů, fotografování, natáčení videí, tvorba tiskových zpráv, zveřejnění v médiích a na sociálních sítích.

     

Sekretariát starosty, místostarosty a tajemníka

  • Organizuje a koordinuje činnosti sekretariátu a běžnou administrativní agendu sekretariátu starostky,
  • zpracovává došlé a odesílané pošty starostky, místostarosty a tajemníka v elektronické spisové službě,
  • přijímá a odesílá elektronické datové zprávy opatřené zaručenými elektronickými podpisy MěÚ,
  • zabezpečuje metodickou a kontrolní činnost v oblasti spisové služby (archiv),
  • zabezpečuje zasedání Zastupitelstva města a Rady města po organizačně technické stránce,
  • připravuje veškeré návrhy a podklady pro zasedání Zastupitelstva města a Rady města,
  • zpracovává usnesení a zápisy ze Zastupitelstva města a Rady města,
  • vede evidenci výborů a komisí,
  • zajišťuje spolupráci se starosty SOH a družebními obcemi, Lisková, Lubliniec, Wožniki,
  • připravuje a zpracovává blahopřání pro občany a gratulace pro občany starší 80 let,
  • zajišťuje ocenění bezpříspěvkových dárců krve.


Správa dotací

  • Monitoring dotačních titulů,
  • zpracování žádostí o dotaci, monitorovacích zpráv a žádostí o platbu,
  • koordinační činnost při realizaci projektů z dotačních zdrojů,
  • administrativní a manažerská podpora.

 

Veřejné zakázky, investiční výstavba a správa budov

  • V rámci své působnosti zajišťuje a koordinuje rozvoj stavebních činností a dalších prací ve správě města Kravaře (ORJ 6173 a ORJ 6112 – ve správě tajemníka a zastupitelstva),
  • je garantem pro kontrolu zadávání veřejných zakázek všech odborů a oddělení MěÚ Kravaře,
  • radě nebo zastupitelstvu města předkládá návrhy na vyhlášení veřejných zakázek mimo směrnici MěÚ Kravaře (o zadávání veřejných zakázek),
  • zpracovává podklady pro územní rozhodnutí nebo stavební povolení k investičním akcím města v rámci své působnosti,
  • pro zaměstnance MěÚ organizuje nákup a distribuci kancelářských, pracovních, ochranných, hygienických pomůcek či jiných pracovních pomůcek nebo věcí,
  • na základě rozhodnutí tajemníka, starostky, místostarosty, rady či zastupitelstva provádí stavební dozor na určených stavbách, provádí technický dozor včetně kontroly kvality díla a správné fakturace,
  • zajišťuje kolaudaci staveb,
  • zpracovává podklady pro plán investic a investiční koncepci a rozpočet,
  • připravuje podklady pro jednání výběrových či hodnotících komisí veřejným zakázkám,
  • předkládá návrhy na zlepšení městské infrastruktury.

 

Personální záležitosti, vzdělávání úředníků a mzdová agenda

  • Zajišťuje oblast zdravotní péče o zaměstnance zařazené do MěÚ,
  • provádí veškeré administrativní práce spojené s přijímáním a zařazováním nových zaměstnanců, vyhotovuje pracovní smlouvy, provádí jejich změny,
  • zabezpečuje práce spojené s ukončením pracovního poměru, podává informace odborové organizaci v rozsahu stanoveném právními předpisy,
  • vede osobní spisy zaměstnanců, provádí jejich aktualizaci a doplnění, zajišťuje archivaci,
  • vede evidenci zaměstnanců se změněnou pracovní schopností, poživatelů starobních a invalidních důchodů, zabezpečuje zákonná opatření ve vztahu k těmto zaměstnancům,
  • uzavírá dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr,
  • vede evidenci vzdělávání úředníků, zpracovává plány vzdělávání úředníků dle zákona o úřednících, navrhuje programy vzdělávacích akcí pro zaměstnance městského úřadu,
  • zajišťuje účast zaměstnanců na různých formách zvyšování kvalifikace,
  • zajišťuje metodické řízení a konzultační činnost při sestavování individuálních plánů vzdělávání úředníků zařazených do městského úřadu a jejich zařazování do příslušných vzdělávacích programů,
  • zajišťuje ve spolupráci s ostatními odbory výběr zaměstnanců, kteří pro výkon své pracovní činnosti potřebují zvláštní odbornou způsobilost, organizuje jejich přihlášení a přípravu ke zkoušce, vede evidenci vydaných osvědčení,
  • organizuje a zabezpečuje zúčtování všech složek platů a odměn
  • zabezpečuje realizaci jednotlivých srážek z platu v souladu s platnou právní úpravou a jejich převod na účty příslušných peněžních ústavů,
  • zajišťuje sběr dat od příspěvkových organizací do informačního systému o platech,
  • organizuje a zabezpečuje zúčtování všech složek platů a odměn za pracovní pohotovost,
  • zpracovává a zabezpečuje výplaty mezd a dávek nemocenského pojištění,
  • zabezpečuje realizaci jednotlivých srážek z platu v souladu s platnou právní úpravou a jejich převod na účty u příslušných peněžních ústavů,
  • spolupracuje s Odborem financí na výběrových řízeních na místě ředitelů škol a vede pro místostarostu osobní spisy ředitelů škol,
  • zajišťuje vyplácení a kontrolu čerpání sociálního fondu, navrhuje změny ve způsobu čerpání a zabezpečuje kontrolu řádného využití finančních prostředků,
  • zpracovává rozpočet sociálního fondu.
     

Speciální činnosti (krizové řízení, válečné hroby, obrana státu, BOZP)

Členění

  • činnosti v oblasti regionálního rozvoje, integrace a strukturálních fondů
  • činnosti v oblasti krizového řízení, obrany státu, BOZP a PO
  • činnosti v oblasti péče o válečné hroby a pietní místa

V samostatné působnosti

  • zajišťuje a koordinuje vypracování návrhu dlouhodobé koncepce a strategie hospodářského a sociálního rozvoje města,
  • zajišťuje a koordinuje účast města na využívání předstrukturálních a strukturálních fondů EU,
  • zajišťuje a koordinuje účast města při využívání dotací z různých dotačních titulů,
  • zajišťuje činnost a potřeby jednotky požární ochrany,
  • zpracovává příslušnou dokumentaci, týkající se požární ochrany a připravuje podklady pro vydání obecně závazných vyhlášek z oblasti BOZP a PO,
  • zodpovídá za proškolení z BOZP a PO zaměstnanců města v objektech městského úřadu, zajišťuje pravidelné proškolování všech vedoucích a ostatních zaměstnanců, vede evidenci o tomto pravidelném proškolování,
  • vede evidenci pracovních úrazů všech zaměstnanců MěÚ,
  • zajišťuje činnost ohlašoven požárů,
  • eviduje veškeré dotační tituly, které obdrží město Kravaře z různých dotačních programů (krajské fondy, státní fondy, fondy z ROP, IOP a jiných fondů EU).

Vztah k výborům zastupitelstva města, komisím rady města a zvláštním organům města a organizačním složkám města.
Zabezpečuje organizačně technické a administrativní práce, které souvisejí s činnostmi:

  • povodňové komise obce s rozšířenou působnosti,
  • bezpečnostní Rada města Kravaře,
  • Krizového štábu města Kravaře,
  • jednotky Sboru dobrovolných hasičů Kravaře.

Vztah k rozpočtu obce

Zabezpečuje nakládání s prostředky svěřenými rozpisem rozpočtu organizačních jednotek:

V oblasti přenesené působnosti zabezpečuje činnosti příslušející městskému úřadu a působnost, která je zákonem svěřena pověřeným obecním úřadům a obecním úřadům s rozšířenou působností

  • zabezpečuje plnění povinností vyplývajících ze zákona č. 240//2000 Sb., o krizovém řízení a o změně některých zákonů (krizový zákon), ve znění pozdějších novel,
  • zabezpečuje plnění povinností vyplývajících ze zákona č. 239/2000 Sb., o integrovaném záchranném systému a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších novel,
  • zabezpečuje plnění povinností vyplývajících ze zákona č. 585/2004 Sb., o branné povinnosti a jejím zajišťování (branný zákon), ve znění pozdějších novel a zákona č. 222/1999 Sb., o zajišťování obrany České republiky, ve znění pozdějších novel,
  • zabezpečuje plnění úkolů a opatření hospodářské mobilizace a civilní ochrany dle příslušných právních předpisů,
  • zabezpečuje plnění povinností vyplývajících ze zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších novel,
  • vykonává státní správu podle zákona č. 248/2000 Sb., o podpoře regionálního rozvoje, ve znění pozdějších novel,
  • provádí administraci Programu obnovy venkova v rámci obvodu obce s rozšířenou působností,
  • zabezpečuje plnění povinností podle zákona č. 122/2004 Sb., o válečných hrobech a pietních místech a o změně zákona č. 256/2001 Sb., o pohřebnictví a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších novel.

Přestupky a správní delikty, které úsek projednává v 1. stupni

  • podle § 64 - § 68 zákona č. 222/1999 Sb., o zajišťování obrany České republiky, ve znění pozdějších novel,
  • podle § 5 a § 6 zákona č. 122/2004 Sb., o válečných hrobech a pietních místech a o změně zákona č. 256/2001 Sb., o pohřebnictví a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších novel,
  • další přestupky a správní delikty v působnosti Kanceláře tajemníka.

Osoby

Bc. Martina MRKVOVÁ

referent správy dotací

Jana POSPIECHOVÁ

referent správy dotací

Roxana MICHALISKO

sekretariát starostky

Alena VIKTORINOVÁ

sekretariát starostky

Michal HLAVÁČ

Úsek krizového řízení, obrany státu, BOZP A PO

Daniel WAWRZINEK

úsek veřejných zakázek, dohledu nad správou majetku ve vlastnictví města

Eva HANZLÍKOVÁ

tisková mluvčí
Telefon: 734 709 044
E-mail: mluvci@kravare.cz

Formuláře

Žádost o vyhlášení rozhlasové relace.doc

zadost_o_hlaseni_2013.doc
Typ souboru: DOC dokument, Velikost: 46 kB
Staženo: 573×

Žádost o vyhlášení rozhlasové relace.pdf

zadost_o_hlaseni_2013.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 182,83 kB
Staženo: 574×

Úřad

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
26
12
27
12
28
11
29
11
30
14
31
20
1
12
2
8
3
8
4
8
5
8
6
8
7
17
8
10
9
8
10
8
11
9
12
8
13
11
14
22
15
15
16
8
17
8
18
11
19
8
20
9
21
15
22
12
23
5
24
7
25
7
26
6
27
5
28
12
29
7
30
4
1
4
2
4
3
3
4
5
5
4
6
5

Aktuální počasí

dnes, neděle 15. 9. 2024
prudký déšť 18 °C 11 °C
pondělí 16. 9. déšť 16/13 °C
úterý 17. 9. polojasno 21/11 °C
středa 18. 9. slabý déšť 22/11 °C

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE:41
DNES:4499
TÝDEN:17835
CELKEM:2629150

paticka-text paticka-dekorace

Interaktivní mapa